Gewaardeerd op Google Reviews
UITSTEKEND Gebaseerd op 126 recensies Geplaatst op Luc Buelens19 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Barbara, Een 24 daagse rondreis gemaakt in polen. 8 mooie hotels gedaan en met een lekker Ontbijt buffet. 5 maal een trein en 2 maal een autocar genomen. Taxi van luchthaven-hotel en terug. Steden en nationaal park bezocht. Berg uitstappen gemaakt, buurt van zakopane. Alles goed geregeld door simonse tours. Ze zijn bereikbaar tijdens de reis en ook in het weekend. Polen is een veilig land. Mooier dan verwacht Komend jaar bestel ik weer een reis via jullie. Luc uit belgieGeplaatst op Evert KOEK17 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wij hebben een fantastische 4 daagse stedentrip naar Krakow gehad via Simonse tours. Alles was perfect geregeld van reis, transfer en uitstapjes. Wij hadden tijdens ons verblijf nergens omkijken naar. Dankzij Simonse tours hebben wij een onvergetelijke en indrukwekkende reis gehad. Als wij weer naar Polen gaan weten wij bij wie we dit gaan boeken. Was helemaal TOP.Geplaatst op Ageeth Kruk10 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Via Simonse Tours hebben wij een fantastische rondreis in Polen gemaakt van 20 april tot 1 mei 2026. Na een verzoek om een offerte belde Simonse Tours ons om een en ander af te stemmen. We kregen vervolgens snel een reis precies naar onze wens aangeboden voor een goede prijs. Simonse Tours was tijdens de gehele reis altijd goed bereikbaar voor vragen en eventuele problemen oplossen. Onze fly-drive rondreis omvatte: Gdanks-Warschau-Zakopane-Krakau en we verbleven in comfortabele/luxe hotels. Wij bevelen Simonse Tours van harte aan voor een reis in het prachtige Polen dat ons aangenaam heeft verrast. Onze tip: neem zeker hanzestad Gdansk op in uw reis. Wat een ontzettend leuke plaats is dat.Geplaatst op Ilse Nathalie24 November 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Dankzij Simonse tours hebben wij een prachtige rondreis kunnen maken door Polen. De oorspronkelijke 15 daagse reis was voor ons wat te lang. Dankzij wat aanpassingen hebben ze er een mooie 10 daagse reis van weten te maken. Er werd goed gecommuniceerd over de mogelijkheden en keuzes die we hadden. We zijn zorgeloos in de auto gestapt en hebben genoten van alles wat er voor ons geregeld was. De hotels en het ontbijt waren elke dag opnieuw weer heerlijk. En de reis was fantastisch.Geplaatst op Pauli vanHulst5 November 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Via Simonse tours een vijfdaagse reis naar Krakau geboekt met excursies naar Auschwitz en Birkenau. De reis was tot in de puntjes verzorgd en werkelijk top geregeld. Dit reisbureau kan ik aan iedereen aanradenGeplaatst op Irma Lokhorst5 November 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wij hebben een heerlijke en interessante reis door Polen gemaakt. Door Simonse Tours hebben we heel verschillende steden gezien, de hotels lagen centraal en waren goed. De dames van Simonse Tours kennen Polen van binnenuit en zijn een enorme aanrader voor geïnteresseerde Polenreizigers.Geplaatst op Daniëlle Feenstra29 Oktober 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Net terug gekomen van een lang weekend Polen. Deze reis was georganiseerd door Simonse Tours. Vanaf het boeken tot thuis komst zijn wij volledig op de hoogte gehouden met alle informatie die we nodig hadden. Wij raden deze organisatie ten zeerste aan. Wij zullen in de toekomst zeker weer gebruik maken van Simonse Tours.Geplaatst op Lena Drouven29 September 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wij hebben bij Simonse Tours een vijfdaagse reis geboekt naar Krakau inclusief een bezoek aan Auschwitz en Birkenau. Wij hebben genoten van de prachtige stad, het fijne ****hotel met zwembad, het heerlijke uitgebreide ontbijtbuffet, de interessante en ontspannen fietstoer door Krakau met onze vrolijke gids - je mag daar gewoon op de stoep fietsen - de zeer indrukwekkende excursie door Auschwitz en Birkenau, en als laatste maar niet het minste de prima verzorgde reis en transfers door Simonse Tours! Een klein gespecialiseerd reisbureau met nog persoonlijk contact. Aanrader !!Geplaatst op Jan Mondria21 September 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Bij Simonse tours een reis geboekt voor 10 dagen door Zuid Polen, 1 hotel bleek achteraf vol te zijn en we kregen een keuze uit 2 andere hotels, en de keuze was moeilijk, daar het allebeide schitterende hotels betrof. We hebben een reuze vakantie gehad en de volgende keer boeken we weer voor Noord Polen, kortom dit reisbureau heeft onze verwachtingen waar gemaakt. Ook de voorafgeboekte excursies via Simonse naar de zoutmijnen en Auschwitz / Birkenau waren goed geregeld, Bij Auschwitz wel je legitimatie meenemen daar de controle net zo streng is als op Schiphol met poortjes etc. en je bagage wordt gescand.Gecertificeerd door: TrustindexHet geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer
Reizigers delen hun ervaringen
Hallo,
Zit nu in Warschau, een stad met vele parken die verzorgt zijn en met tulpen die open staan. Al 4 hotels gehad, allen zijn goed. En met een lekker Ontbijt buffet. Dank hier voor.
3 maal een snel trein genomen stipt en comfortabel. En nog op redelijke uren.
Het weer is heel goed,nog geen regen gehad.
Nationale feestdag mee gemaakt.
Groetjes
Luc
een e-mail bericht uit Warschau op 4 mei 2026
Beste Alexandra,
Op 14-09-2025 zijn mijn zus en ik voor vijf dagen door jullie geheel verzorgd naar Krakau afgereisd.
Dit is misschien een late reactie maar wij willen jullie alsnog complimenten geven hoe deze reis door jullie is verzorgd. Het is een onbezorgde indrukwekkende reis geweest en onze dank is groot.
Met vriendelijke groet,
Pauli en Elly van Hulst
september 2025
Hallo hallo,
Bij deze willen wij jullie ontzettend bedanken voor deze super georganiseerde reis naar Polen. Wat hebben we heerlijke genoten van het hotel, en het uitstapje naar Auschwitz en Birkenau was top geregeld.
Ik heb jullie al aanbevolen aan vrienden en hoop dat ze ook van jullie service gebruikmaken. Al met al top en hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten
Martin
Jacob
Lida
Daniëlle
oktober 2025
Beste Barbara,
Hartelijk dank voor het verzorgen van onze 3 daagse trip naar Krakau. Vlucht, taxi, hotel en de trip naar Auschwitz-Birkenau, alsmede het bezoek aan Schindlers museum, de fietstour door Krakau en de bierproeftour waren uitstekend geregeld.
groetjes
Gerrie Agterhuis
september 2025
Hallo medewerkers van Simonse tours,
Wij hebben een mooie vakantie in Krakau achter de rug.
Prima hotel, goed verzorgde excursies met een zeer indrukwekkende toer door Auschwitz! En een heerlijke fietstocht door Krakau. Prachtige stad, aardige mensen! Wij denken eraan om nog eens terug te komen in Polen.
Bedankt voor de samenwerking en goede service ✨
Met vriendelijke groeten,
Henny en Lena Drouven
september 2025
Ik wil jullie ook namens mijn vriend bedanken voor de fantastische reis door Polen die jullie voor ons verzorgd hebben. We hebben alleen maar positieve ervaringen en alles klopte. Wat een prachtig land.
Nogmaals onze hartelijke dank.
Groet Joke en Paul
Augustus 2025
Beste Alexandra en Barbara,
Wij zijn zojuist thuis gekomen van onze fantastische rondreis door Zuid Polen (we hadden zelf 2 dagen verlengd in Lübeck, Duitsland) Wat heeft Polen en hebben dé Polen ons verrast! En wat hebben we op fijne/mooie plekken mogen overnachten! Hoogtepunten van onze reis vonden wij Krakau met de wodka-/fietstour. Zakopane….een prachtig gebied, alleen voor ons veel te druk. Maar de omgeving daar is werkelijk prachtig!
Auschwitz…..de organisatie van deze dagexcursie was perfect geregeld met het vervoer. Dat geldt voor alle excursies de we gemaakt hebben….alles was tot in de puntjes geregeld.
Één kleine kanttekening…..even voor jullie, ter info. Wij hadden een excursie in de ochtend in de zoutmijn Wieliczka, (op onze reisdag naar Zakopane) op zondag 10 augustus, dat hebben we krap aan kunnen redden (waren 2 minuten te laat) er was die dag een finish dag van “de wielerronde van Polen”…nergens parkeerplek, alles afgesloten en de start/finish was precies voor de ingang van het museum.
De prijzen in Polen, in vergelijking met NL….geweldig! Overal goed kunnen eten….niet 1x dat we het niet getroffen hadden. We hebben ons nergens ook maar 1 moment onveilig gevoeld, wat we in andere bezochte steden met andere reizen wel regelmatig gehad hebben. Kortom….deze reis was perfect en het had niet beter geregeld kunnen zijn. Mede door jullie uiteraard…..jullie verdienen alle lof! Alles tot in de details perfect geregeld en dat op zo’n korte termijn. Complimenten! Polen gaan wij vast en zeker vaker bezoeken….en jullie, daar denken wij dan wij dan als eerste aan. Nogmaals bedankt voor alles!
Mvg fam. Cramer/Dinnissen uit Wijchen
augustus 2025
Beste Barbara,
Alvast even een berichtje van ons:
we zijn weer in goede gezondheid terug gekomen. Iedereen was zeer tevreden over hoe alles was geregeld. En ook hebben ze nu een ander beeld over Krakau en alles wat ze hebben gezien. Stil was het ook over waar je allemaal stil van wordt, zoals Auschwitz.
Hartelijke groetjes van Marieke, Ilse, Evelyn, Leo en van mij
juni 2025
Hallo Barbara,
Wij willen je langs deze weg nogmaals bedanken voor de goede zorgen. Wij hebben een voorspoedig verblijf gehad en alles top geregeld.
Ik heb je een paar keer een bericht gestuurd omdat we soms onzeker werden gemaakt door andere reizigers die met tickets liepen te zwaaien. Wij zijn kampeerders en gewend alles zelf te regelen dus dit was nieuw voor ons.
Maar je hebt het werkelijk fantastisch geregeld voor ons. Het fietsen in de ochtend en het tijdslot bij Auschwitz maakten dat we mooie volle dagen hadden met voldoende tijd eromheen om dingen te doen zoals de stad verder verkennen.
Nogmaals onze dank en ja we hebben anderen al op jouw site geattendeerd.
Vriendelijke groet,
John en Evelien
mei 2025
Beste Barbara,
We zijn natuurlijk maandag avond laat huis gekomen en daarna meteen weer opgegaan in de drukte van het leven. Maar ik en mijn vrouw wilde jou hierbij even ontzettend bedanken, het was allemaal echt boven verwachting en het weekend was fantastisch ! Alles liep mooi in elkaar over en alles verliep erg soepel. Heel fijn als je in een andere stad bent waar je nog nooit bent geweest. Je hebt alles echt super geregeld, de excursies waren erg goed en mooi en de restaurants waren idd echte aanrader waar Miod Malina op nummer 1 stond bij ons. We vertellen enthousiast over ons top weekend aan iedereen om ons heen en zelfs meerdere mensen hebben gevraagd wie dit voor ons geregeld heeft, dus ik hoop dat je nog meer mensen blij kunt maken met mooie trips richting Polen. Nogmaals heel erg bedankt voor je goede zorgen. Ik zal mijn vrouw nog een goede review laten schrijven voor op internet want dat hoge cijfer ben je meer dan waard.
Met vriendelijke groet,
Erik de Vrij & Angelique van Iperen
februari 2025
Goede middag Mevrouw Simonse,
Heel graag willen wij u nog dank zeggen voor de uitstekende organisatie inzake onze fantastische reis door Polen! Prachtig land, met name de steden zijn schitterend !
Wat dat betreft, heeft Lublin wederom onze harten gestolen, wat heerlijk is het om daar te verblijven. Ook een groot compliment voor het kasteelhotel in Ryn, zoals u al aangaf, fantastisch ! Ook het zeer mooie weer overigens, gaf een grote impuls aan onze (fijne) ervaringen.
Van de twee sites, die we wilden bezoeken, hebben we alleen de “Wolfsschanze” bezocht, indrukwekkend ook, Sobibor hebben we (moeten) laten schieten op grond van (toch) vermoeidheid en het warme weer. Dat gaf ons wel de mooie gelegenheid om de gehele dag in Lublin te verblijven, voorwaar een fijn alternatief.
Mevrouw Simonse, nogmaals onze complimenten, en dank voor deze mooie reis.
Met vriendelijke groet,
Hans Thomasson en Aafke Homan
september 2024
Dag mevrouw Simonse,
Inmiddels zijn wij weer een tijdje terug van onze reis naar de Baltische Staten.
Wat hebben wij het weer fijn ( en warm) gehad. Het was heerlijk dat de hotels geregeld waren en meestal dicht bij de bijzonderheden. Het ontbijt was altijd uitgebreid en vaak kon er ook s avonds in het hotel gegeten worden. De hoofdsteden zijn zeer de moeite waard. Bijna tijd te kort om álles te kunnen bekijken maar zeker voldoende om een goede indruk van alle 3 de landen te krijgen.
Het was fijn om na een lange reisdag niks meer te hoeven regelen.
Hartelijk dank voor de goede zorg.
Cor en Elly Kouwenberg
augustus 2024
Dag mevrouw Simonse,
We hebben enorm genoten van de reis door Polen. Veel geleerd over de historie en de vriendelijkheid van de mensen was hartveroverend.
Wroclaw is echt prachtig, net als Krakau, maar totaal anders.
Kortom, we hebben genoten van deze reis. Morgen nog een paar dagen naar Praag en dan weer terug naar Nederland.
Bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen en het tot in de puntjes regelen!
Met hartelijke groet,
Christie van Seventer
augustus 2024
Beste Barbara,
Namens mevrouw Thomas en ik wil ik je hartelijk danken voor de fijne reis en je goede zorgen.
We hebben genoten van de mooie stad Krakau. Wij zijn heel blij dat wij die konden bezoeken. Dat was zeker de moeite waard met zijn verschillende bouwstijlen en het indrukwekkend kasteel met een prachtige kunstcollectie. Zeker een aanrader voor de groep mensen die van oude kunst houdt.
Auschwitz en Birkenau was ons eigenlijke doel. We waren goed voorbereid, maar het blijft indrukwekkend en triest om dat zo allemaal te zien.
Het hotel was uitstekend (heerlijk ontbijt) en het personeel buitengewoon aardig en behulpzaam.
Ook toen wij hen vroegen contact met je op te nemen voor het inchecken van onze terugvlucht. Helaas had ik toen, om de een of andere reden, geen toegang tot outlook. Ik moest een wachtwoord instellen, maar dat had ik niet zo vlug bij de hand.
Heel fijn dat je ons daarbij, zo vlug nog wel, kon helpen.
Dankjewel!
Met vriendelijke groeten,
Véronique van Hövell
augustus 2024
Beste Barbara
We willen jou bedanken voor het geweldig regelen voor onze reis naar Krakau / Auschwitz.
We hebben mooie dingen gezien in de stad Krakau en zijn in Auschwitz geweest wat wel emotioneel was maar zeer interessant en de moeite waard.
Alles was goed geregeld en gaf extra glans op deze reis, onze complimenten.
Dit zal zeker in onze herinnering blijven, Bedankt.
Met vr gr
Walter en Kevin van Wijngaarden
augustus 2024
Goedemorgen,
Wij zijn weer terug van onze rondreis door Polen.
Wat een ervaring was dit. We hebben veel gezien. Het Kasteel sprong eruit als overnachting. Geweldig was het daar, supermooi!! Ook heerlijk gezwommen.
Verder waren de hotels ook prima. We hebben heerlijk gegeten overal, het was een mooie reis, alles was in orde. Zo fijn ook dat alle vouchers en beschrijvingen duidelijk waren. Auschwitz was pittig om daar te zijn en zien. Maar nodig om dat dichtbij te voelen. Zoutmijnen waren heel mooi.
Krakau was voor mij persoonlijk te druk, wel heerlijk pools gegeten in een afgelegen straatje.
Daarna naar het mooie Zakopane, wat een gezellig hotel met hele aardige mensen. Zij hebben zelfs slingers opgehangen voor de verjaardag van mijn man! Mijn schoondochter had achterhaald waar wij zaten op dat moment en contact gehad met de receptie van het hotel. Zo lief!!!
Wij willen u bedanken voor het aanbieden van deze reis. We hebben het goed gehad en veel gezien. Het was goed georganiseerd. Nogmaals onze dank en een fijne dag.
Hartelijke groet,
Hans en Fenny Hulstein
juni 2024
Goedemorgen,
Wij zijn weer terug van onze rondreis door Polen.
Wat een ervaring was dit. We hebben veel gezien. Het Kasteel sprong eruit als overnachting. Geweldig was het daar, supermooi!! Ook heerlijk gezwommen.
Verder waren de hotels ook prima. We hebben heerlijk gegeten overal, het was een mooie reis, alles was in orde. Zo fijn ook dat alle vouchers en beschrijvingen duidelijk waren. Auschwitz was pittig om daar te zijn en zien. Maar nodig om dat dichtbij te voelen. Zoutmijnen waren heel mooi.
Krakau was voor mij persoonlijk te druk, wel heerlijk pools gegeten in een afgelegen straatje.
Daarna naar het mooie Zakopane, wat een gezellig hotel met hele aardige mensen. Zij hebben zelfs slingers opgehangen voor de verjaardag van mijn man! Mijn schoondochter had achterhaald waar wij zaten op dat moment en contact gehad met de receptie van het hotel. Zo lief!!!
Wij willen u bedanken voor het aanbieden van deze reis. We hebben het goed gehad en veel gezien. Het was goed georganiseerd. Nogmaals onze dank en een fijne dag.
Hartelijke groet,
Hans en Fenny Hulstein
juni 2024
Goedemiddag Barbara,
Het is een beetje laat, maar ik wilde je namens ons allemaal heel hartelijk bedanken voor de perfect geregelde reis en excursies naar en in Krakau van oktober jl. Je medewerkers daar waren vriendelijk en deden regelmatig meer dan van ze verwacht mocht worden.
Onze welgemeende complimenten hiervoor. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen die van plan is om naar Polen te gaan.
Met vriendelijke groet / Alida de Jager
oktober 2023
Beste mevrouw Simonse,
Wij hebben onze reis naar Krakau inmiddels achter de rug en ik wil u graag bedanken voor de voortreffelijke zorg voor deze reis. Wij hebben genoten van alles wat we hebben gezien en gedaan.
Als er nog eens iemand twijfelt om daar heen te gaan kunnen wij volmondig zeggen”doen!!”
Met vriendelijke groeten Hans en Marianne Bosman
september 2023
Dag Barbara,
Wij hebben ontzettend genoten van Polen. Deze vakantie heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. De trip door Zuid-Polen was bijzonder mooi, de mensen waren zeer vriendelijk, de rust in het land was deugddoend, de steden waren pareltjes. Ook werd onze geschiedeniskennis bijgeschaafd.
Ik wil je bedanken voor alle zorgvuldige voorbereidingen, zo is alles heel vlot verlopen!
Dat je ook onze excursies had gepland zorgde ervoor dat we niet ellenlang in wachtrijen stonden.
Wellicht tot later eens voor een volgende reis!
Met warme groet,
Karin Paeschuyzen
augustus 2023
Dag Barbara,
Wij hebben ontzettend genoten van Polen. Deze vakantie heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. De trip door Zuid-Polen was bijzonder mooi, de mensen waren zeer vriendelijk, de rust in het land was deugddoend, de steden waren pareltjes. Ook werd onze geschiedeniskennis bijgeschaafd.
Ik wil je bedanken voor alle zorgvuldige voorbereidingen, zo is alles heel vlot verlopen!
Dat je ook onze excursies had gepland zorgde ervoor dat we niet ellenlang in wachtrijen stonden.
Wellicht tot later eens voor een volgende reis!
Met warme groet,
Karin Paeschuyzen
augustus 2023
Vandaag zijn wij teruggekomen van onze 10-daagse rondreis door Noord Polen.
We kunnen alleen maar zeggen dat het geweldig was! Wat een mooi land, historisch, veel natuur, zoveel gezien!
Het was top geregeld!
Met vriendelijke groet,
Conny Tijmensen
augustus 2023
Hallo Barbara,
Gisteren terug gekomen van onze 5-daagse reis Krakau en ik wil even laten weten dat we een hele fijne reis hebben gehad. Alles was zo goed georganiseerd, alles klopte gewoon. Het hotel was goed en schoon met een uitgebreid ontbijt.
En niet te vergeten, de Poolse bevolking hebben we leren kennen als hele fijne en vriendelijke mensen.
Met vriendelijke groet,
Dorothé van der Meer
mei 2023
Beste Barbara Simonse,
Graag willen wij onze complimenten geven voor de zeer goed verzorgde trip. Alles verliep zoals in de reisbescheiden was vermeldt. De chauffeurs van de taxiritten waren vriendelijk en de service van het hotel was goed. Uitgebreid ontbijt en bij vertrek stonden onze (uitgebreide) lunchpakketten klaar. Auschwitz was indrukwekkend en Krakau is een mooie (toeristische) stad. Polen heeft ons verrast met haar gastvrijheid en vriendelijkheid. Helaas was het nat en koud maar dat heeft ons niet belemmerd. Achteraf was de trip te kort.
Met vriendelijke groet,
Wilrik, Eelco en Arjan Pouw
mei 2023
